goodbye, far well

Och så var man på väg upp till stockholm igen.
Malmö behandlar mig alltid väl.

Jag har bl.a;

* lärt mig innebörden av ordet "Pinemouth". (Ja, klicka gärna och läs själva)
* Hört ordet "mysigt" fler ggr än jag kan räkna. (but I like it)
* Frusit stjärten av mig.
* Skrattat så tårarna runnit och fått magknip.
* Fått chockuppvaknande av Franzén, när hon försov sig från jobbet.
* lärt mig lite filmteknik
* skapat en god drink: 85% vodka, 15% martini och 10 oliver.
* köpt pizza på internet. Smakade sådär.









Love mina kära i malmö.


xx





Kommentarer
Postat av: jojjo

Hahahaha!

Också har du hört orden förskräckligt och förtvivlad ganska ofta.



Du har ett litet brev på gång. Vakta brevlådan. Puss

2010-01-05 @ 11:16:55
Postat av: Anna!

Asså vem är det som springer runt och säger mysigt hela tiden?



Vem?



Jag gillar förskräckligt och förtvivlad mycket mer. Mera kraft i de orden.



Mysigt... ick!



2010-01-05 @ 11:21:03
URL: http://www.brunett-anna.blogspot.com
Postat av: Anna!

Ju! En sak till! Den dära tribalen du har högst upp på bloggen nu... Är det samma som du har tatuerad i svanken elle?



Gummi....



Ha ha ha



2010-01-05 @ 11:23:17
URL: http://www.brunett-anna.blogspot.com
Postat av: Anna!

Ha ha ha! Förlåt! Kunde inte låta bli..



Jahanna har ingen Tribal i svanken!



Hon har en på vaden!



Näääj. Ingen där heller!



Den nya designen e fin! Ba skoja om det andra!



2010-01-05 @ 11:26:55
URL: http://www.brunett-anna.blogspot.com
Postat av: moí

Anna!: den e ju en sån bruuns bazaar-tribal. du FATTAR ju INGENTING! gaaaaaaah.... du har bott i akkurat-landet fööör länge. måste jag skaka in lite smak och vett i dig? TUR för dig att jag ääälskar dig ändå.

p.s. du menar tribalen jag har på armen som går upp på halsen?

2010-01-05 @ 12:07:03
Postat av: Anna!

Ja va inne på bruuns bazaar butik i akkuratlandet häromveckan faktiskt!! Jurå jurå!



Skulle leta efter inspiration till min tribal-tattis på axeln. Vill ha en som matchar min ståltråd (barb wire) runt min fläbbiga överarm!



JuråJurå...



2010-01-05 @ 12:28:27
URL: http://www.brunett-anna.blogspot.com
Postat av: Carl

Hörrni flickor. Jag är bara tvungen att sätta ner foten här, och genast be er sluta prata om detta Satans påfund: Tribals. Tack för förståelsen.

2010-01-07 @ 15:11:52
URL: http://www.sundaybrunch.se
Postat av: Anonym

Carl: vi veeeeeet alla att du har en tribal, som snirklar sig från ankeln upp till örat. inget att skämmas över, eller ja, lite kan du ju skämmas. Men vi tycker om dig ändå. =)

2010-01-07 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0