cracking me up sunday

Igår blev jag bjuden på lunch, som blev middag, av Anamaria.
Det var mysigt att kura upp i en av korgfotöljerna i hennes kök, se henne dona, laga mat och prata.
Elvis gjorde som han brukar, sliter itu alla pappkartonger han kommer åt, äter en petflaska, ylar lite och somnar sedan på sängen.
Tyvärr är min kamera på vift, så det blir inte några aktuella foton.

Året har börjat så bra,
(minus veckans magfadäs)
Hoppas det håller i sig.

Jag läste om stenbockens egenskaper
Vårt motto är tydligen
"Hoppas på det bästa
Förvänta det värsta"
Och det stämmer ju,
hur ofta har jag inte sagt det?



En lite annorlunda söndag idag, faktiskt.
Spännande.






(calle, denna är till dig)





ph 4: sarah kaye

Vill ha klänningen. Enkel och vacker.


xx


AnaMaria made dinner last night. Delisch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0