Wednesday

Efter en vecka på jobbresa, så har man en lång To do-lista framför sig
ganska ångestgivande
Men lika bra att börja beta av den.
Och tack Anna för dina tillägg på listan.

Jag har även lyckats bestämma mig för att börja göra pilates dagligen.
Och det skulle jag börja med idag, var det planerat.

Jag ser även att jag borde moppa golvet, dock saknar jag tillbehören. Vilket gör att det blir hängandes som ett borde.

Nåja, ingen vits med att sitta här och beklaga mig, utan nu ska det fixas, ringas och mailas. Tjopp Tjopp...












Sedan kanske jag sätter mig belåtet ner i ett mörkt fik och ser så där underbart dekadent och bedrövad ut, fast jag egentligen inte har något att vara orolig över.


xx


It's a To do-day today.






Kommentarer
Postat av: holmis

Vi måste boka hotell i Paris, innan det blir för dyrt. Jag har några förslag. Kom hit ngn dag så kikar vi på det. Puss!

2010-02-03 @ 16:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0