Notre Dame and I

Dag 2 i Paris.
Det var kallt så in i..
Men sen kom solen och gjorde allt bra.
2 rinnande näsor på stan,
Annas lite mer, då hon var sjuk.
Vi tog oss till apoteket, (sjukt många, om du någonsin tar dig till Paris, notera antalet apotek)
och skulle förklara på english till en fransyska att Anna hade slem i halsen och behövde nåt för det.
Många harklande demonstartioner och saken var biff, Anna fick en spray.

Vi tog oss till ön med Notre Dame.
Promenerade längs St Germain och besökte varuhuset Le bon Marché, som var helt fantastisk!
Godaste kycklingsalladen åt vi i solen på en uteservering, och drack vitt till. Här satt vi några härliga timmar och tittade på Paris.
Den här kvällen blev kort.
Vi skulle bara vila lite och byta om, men det slutade med att vi somnade gott,
vaknade mitt i natten och tog oss till en kinarestaurang där självaste Soup-nazi jobbade. Han dirigerade och vi fnittrade.






Är man i Paris får man röka, så alla kommentarer undanbedes, mamma och calle...



















































































































Fick du inte vykort? då hade jag inte din adress i huvudet.




xx



Second day in Paris.





Kommentarer
Postat av: juicy

Hur i hela friden hann du med 2 st nya inlägg jag var ju bara ute en stund... hur som haver så hittade brevbäraren äntligen hit =D TACK O BOCK!

Puss J

2010-04-16 @ 18:20:43
Postat av: jojjo

Tack för kortet darlingen. Jag blir nästan sjuk av tillbakalängtan när jag se dina lockande bilder. Vilken stad. jag vill aldrig resa någon annanstans igen. Du och jag i Paris kommer att bli en hit.



Måste förresten säga att du ser väldigt chik ut i dina små Parisstassar!

2010-04-17 @ 09:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0