Anna & Jahanna

Anna kom till mig i veckan. Hon satte sig på tåget i 6 timmar från oslo, för att vara hos mig i 2 dagar.
Vad gjorde vi egentligen?
Jag minns bara massa fnitter och tjatter.
Fika gjorde vi. Men hur ofta?
Du lagade ekologiska lammfärsbullar. För vi äter inte gris och annat.
Dom var ljuuuvliga. Även godare uppvärmda efter några öl på Rival.
Karin var också där. Mys.
Sen köpte anna en klänning från Grandpa till mig. Till nyår. Den är obeskrivbar. Bild senare.
Jag kramade Anna så mycket. Hon är kramgo.


She's my Dollface
















Anna gjorde fina polaroid-bilder. Men jag är lite fundersam över min min.













Nu ska jag ut med Elvis på långpromenad, solen är ute!



Puss






Anna came all the way from Oslo, to be with me for 2 days. Luv her, she's so hugable.
We chatted to the wee hours every night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0