hi guys

Igår Var jag och Franzén på Ikea.
Vilken PERS!
Vi samlade på oss 15meter garderober
två sängar
ett skåp till skor
en hel del småplock.
Sen beställde vi hemleverans,
och idag kom det två unga män och bar upp alltsammans.
Heja IKEA!
Sen gjorde jag en fuling
frågade vad dom skulle ta för att bygga ihoppa allt....
Skriver inte vad som bestämdes,
för jag känner nån som jobbar på Ikea,
och så får dom inte göra....


Men snart är mina garderober uppe!











xx






Tack så hjärtligt till Jenny, som hade  Taxi-Elvis.
Det gick ju över tiden.
Naivt att tro att man skulle hinna göra Ikea
på några timmar.
sorry







Kommentarer
Postat av: Carl

VIlken fuling, Nicke!! Men bra jobbat på IKEA!

2010-05-06 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0