wrap it up

Idag:
doftar jag gardenia
har ätit en arraksboll till frukost
sagt upp stockholms-lägenheten
sjungit till Erik Hassles "standing wher you left me"
känner jag mig glad






Igår blev det klassisk filmkväll hos Mikael.
Först V som i vendetta. Varför har jag inte sett denna innan?? Mycket bra, mycket bra.
Alla borde se den, inte minst för budskapet i den.
Sen gjorde jag en liten avstickare och såg på Johnossi, som spelade på Malmöfestivalen.
Sen tillbaka för att se på en till film... som var.... vänta jag har glömt..
The prestige, var den. Den var väl bra, 3/5 humlor får den av mig.

Nu kommer Anna och Ville (som fått kulorna kapade igår) med bil och hämtar upp oss till Lund.
Träffade henne ordentligt senast i november. Längtar.




Har jag sagt att jag tycker om att hösten är på ingång?

























xx










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0