Au REVoiR!


4e dagen i Paris.

Den spenderades i Maraiskvarteren samt Bastiljen.
Såg några kärlekspar, antar att fler poppar up i takt med blommorna.
Jag vintageshoppade 3 klänningar, på 3 minuter.
Vi åt förträfflig italiensk glass vid Pompadero. Jag tänkte på Fröken Köhler som strosat här nån vecka innan, det kändes skumt. Samma känsla angående Franzén som var i Paris veckan före oss.
Jag hade med mig macaroons som en överraskning, de köptes på Ladurée dagen innan.

På kvällen återvände vi till Maraiskvarteren hittade en heterovänlig italiensk restaurang, med den trevligaste servitören ( tror aldrig jag tippat någon så mycket). Vi satt tills solen gick ner och lite till.
Sen tog vi oss hemåt då en sjukt tidig taxi skulle hämta oss.
Men jag hann handla lite innan vi kom till hotellet:
* 1 påse rivna morötter (jag kände av en akut vitaminbrist)
* 1 hink med rosa sockervadd (färdkost på planet)
* 1 enorm kinderägg (som skulle vara gåva, men krossades vid tuben-utgången)
* 1 klotformad flaska med vatten

Utomordentlig sista kväll.


Paris, jag kommer snart igen!! (och med mer tid och peng)































































































xx






Last day in Paris.


Kommentarer
Postat av: Carl

This is some good shit! Prima brudar och prima liv!

2010-04-18 @ 21:22:58
URL: http://blogg.sundaybrunch.se
Postat av: marja

Du ser ut som en filmstjärna i den sista bilden.

Kramar!

2010-04-20 @ 21:03:18
Postat av: moí

marja: men äschhhhhh dåååååååå

Carl: vi vet 8)

2010-04-21 @ 08:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0