new york, new york

Jag vakar in neww jårk.
Taxin hämtar 03.15, och eftersom jag hatar tidiga morgnar, tänkte jag undvika det hela genom att inte lägga mig alls.
Juura, vi får väl se hur det går. Jag har bunkrat upp med julmust, mandariner och thaimat från tidigare idag. Mitt resesällskap har lagt sig, så jag får INTE somna här vid köksbordet. Hon kan ju bli liiite sur om det inte blir nån new york.

Det blir tyst på bloggen också, men en vecka kan ni nog klara er utan mina små onödiga inlägg. Sen när jag är tillbaka kanske min nya häftiga logga är färdig också.

och jag vet att det är lite modernare där idag, än på bilderna.

















kisses (det är amerikanska för "pussar")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0