you can call me GinGer now

Alejandro är min underbaraste frisör.
Gårdagen spenderades på Moc,
vi drack vin och försökte få ordning på mitt sönderfärgade hår.
För oss amatörer kanske det inte såg så förstört ut innan, men tydligen har mina spontana hemmafärgningar i svart lämnat spå efter sig.
Jag fick snällt sitta och bli utskälld och lova att aldrig igen i ett svagt ögonblick ta en sväng till Konsum och köpa färg.


Elvis, Karin och Anamaria höll oss sällskap.
My entourage.



En så kallad before-bild







Karin














Operationsbordet
















Vi såg på Factory girl på projektorn













Anamaria














Alejandro

















Äntligen en bild som man ser det röda på. kommer aldrig fram i kameran ju.


M är det brunt??





xx






My new hair.






Kommentarer
Postat av: Carl

Tjenare Nicke! Mycket mycket bra resultat. Alejandro is THE BOMB! Kan hälsa från Malin på jobbet att hon gillar din sida och tokgillar ditt hår nu.

2010-04-26 @ 16:34:13
URL: http://blogg.sundaybrunch.se
Postat av: juicy

Vad fyllig håret blev här ser man det MKT bättre än mmset! I approve =)

2010-04-26 @ 20:42:40
Postat av: Anna!

VISSEL VISSEL VISSEL!!!!! JAG DÖÖÖR SÅ SNYGGT! VISSEL VISSEL.

2010-04-26 @ 22:30:02
URL: http://www.brunett-anna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0