Landed on safe ground

Ja, jag har tagit mig hem från Paris.
skulle inte bli förvånad om vårt flyg var det enda som landade på Arlanda igår.

Idag droppar Paris-bilder in på bloggen.

Vi börjar med när Elvis och jag åkte hemifrån 7.00 på söndagmorgon.
Man kan säga att tunnelbanan var tom.

Då får man passa på att fota med självutlösare.















Jag lyssnade på Yann Tiersen under tiden jag gick genom fotona.

Men Calle tipsade idag om en grupp som heter Desire, så nu vill jag istället att ni ska lyssna på dem.





xx






Last sunday I was off to Paris.
Empty tube 7.00 am.


Kommentarer
Postat av: Carl

Shyssta foto på dig och Elvis!

Ja, Desire är riktigt bra. Hörs!

2010-04-16 @ 14:23:44
URL: http://blogg.sundaybrunch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0