i ate june up

Jag har varit urusel på att uppdatera bloggen i juni.
Jag slänger upp en hög med bilder här så få ni se lite vad jag gjort.
Mest har jag ju jobbat, men jag ser att juni har även gått i matens tecken.
Och det kan ju förklara varför klänningarna är extra figurnära i juli.



Då ska vi se..

Frukost i Helsingfors med Maria R.







Vad är en dag på jobbet...






Lunch med Jim på Tori




Fika med mig själv på Kaffebaren





Thai-picknick med Max











Lunch med Karin på Babylon. Godaste räk och rödbets-omeletten!!




Och där i mellan hann jag färga håret hos Alejandro också.














Now I just need a tan.


xx








Kommentarer
Postat av: Mammamuuu

Du är så fiiiiiiiiin

2010-07-05 @ 08:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0