Bush in the woods

Lördagens låt får vara Kate Bush "wuthering heights".
Låten skulle kunna vara släppt idag och hamna i samma kategori med Jenny Wilson och Feist co.
Videon är så underbart oskyldig. Inga specialeffekter utan bara lilla Kate som gör en lång koreografi ute i skogen. 
Fantastiskt uppfriskande.







Dagens färg är rosa,
Mina nyinköpta tulpaner är rosa
C-brus är rosa
och naglarna






ph: 1 o 2 Flickr



Idag fick jag vårpirr i magen. Kan ju vara en veckas magkatarr som gjort den extra känslig. Men i vilket fall, då jag öppnade ena ögat när jag vaknade fick jag en känsla av våren. Jag längtar.



xx



Song of the day
Color of the day
I felt spring in the air



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0