Bonjour mon cheries!!



Imorgon flyger jag till världen Paris.
Dock endast för 2 nätter och jobbets räkning.
Så idag packar jag.
Och kan inte packa ner vad som, nej,
det är teman på middagar.
Få se, vad var det nu igen..
just ja

Kväll #1: Pink
Kväll #2: Golden roaring 20s

*suck*



Men igår köpte jag och Anna H flygbiljetter till Paris, i påsk.
Då ska det sittas på cafér, dricka espresso och äta macaroons.

Längtar


Få se hur det blir med italien till våren. Väger mellan Rom och Milano. Fast Florence vore ju fantastiskt det med.
Jag åker för maten.
Pasta penne!














(Jag kommer nog se gladare ut än modellen ovan.)


xx


Off to the world of Paris tomorrow.

Kommentarer
Postat av: mammamuuuu

Glöm inte regning London

2010-01-19 @ 11:34:42
Postat av: Anna!

My god vilken sur brutta på bilden!



Hoppas hon fick loss pinnen ur rööven tillslut!



Anna

2010-01-19 @ 12:54:01
URL: http://www.brunett-anna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0