Age is nothing but a number. Or?

Några tecken på att man börjar bli till åren.

* Stoppar plånboken snabbt ner i väskan igen efter att tagit ut peng i en automat. Man vet inte vad det är för ungdoms-ligister som lurar bakom hörnet.

* Önskar att det sandades mer under vinterhalvåret. Ont att dratta på rumpan.

* Blänger bakom Metro när någon släpar fötterna när dom går genom tunnelbanevagnen. Lyft upp fötterna för bövelen.

* Man promenerar runt hela lucia-kvällen för att hjälpa ungdomar som antingen somnat i något dike eller annat hjälplöst fall.

Och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Jag trivs med att åldras. Synd dock att kroppen har börjat haverera.









Gå till Action aids-hemsida och skänk för hjälp till Haiti! Den organisationen kan man iallafall lita på.



xx

A few signs that I'm getting older. But I don't mind.


Kommentarer
Postat av: jojjo

Jag stoppar ner plånboken snabbt som tusen för att inte hinna förlägga den någonstans. Och jag säger till folk som pratar i tysta kupén. Och jag blir tokilsken på halkan. Jag betalar minsann skatt. Kan jag inte få lite sand för pengarna sa att jag slipper hasa mig fram som en liten tant. VA!

2010-01-15 @ 23:08:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0