London Calling

Annelie!
jag kommer till London på söndag
stannar 4 nätter
vi måste ses.
lämna din mailadress i "kommentarerna" här
så styr vi upp nåt

.....................................................................

Annars så kom jag av jobbet igår.
Torsdagskrysset var roligt
2200 raggare ombordade skutan
(jag överdrev, 40% var raggare, resten rockabillys).
Hela bildäcket var som en mässhall
med gamla bilar, 50'tals läskautomater
turkosa skinnsoffor
tatueringshörna och
friserare från Sivletto.
Resten av dagarna gick fort;
skolade parfympersonalen så att
jag är fortfarande torr i munnen.
Men nu borde dom kunna Guerlain utan och innan.


.......................................................................

Och så blev det ett kort visit hos Carl.
Tack för maten och kaffet.
Men var fan är möffinsarna du lovat i ett års tid??

.......................................................................


Nu ska jag till Anna Gräddnos Holmström
vi ska boka hotell för vår Parisresa i påsk
Längtar.

......................................................................











xx





Kommentarer
Postat av: mammamuuuu

Jahaa vi stannar 3 nätter

2010-02-15 @ 13:15:18
Postat av: annelie brottare

hej tjejen!



va kul du kommer hit, då måste vi absolut

försöka ses!!

min mail: [email protected]



kram!

2010-02-16 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0