Saturday, I love...

Idag skiner solen ute.
Jag gick upp tidigt för att vara en lördag. (Jag lever nog i takt med solen.)
Slängde i 2 tvättmaskiner, och nu hänger det underkläder runt i hela lägenheten och det doftar ljuvligt av tvättmedel.
Torkar lite damm och byter utbrända värmeljus till nya.
Håret är lagd i fnulor med hårnålar, bara att ta ur för kvällens 30års fest.
Väntar på Karin, för en lördagspromenad och sedan lunch. Vi ska fördjupa oss i New york-guiden, jag ska få tips inför min resa dit nästa vecka.


Tänk att gårdagen var så blå, och idag känns livet lättare igen.


Lite favoritkakor och kaffe i min favorit kopp.







Jag blir så begeistrad när någon gör nånting för mig... I adore mina vänners hantverk.



puss

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0