and then there were light!



Idag åkte ljusgirlangen upp.
Mys-fregvensen sköt i höjden på en gång.
jag tror jag ska införskaffa flera.


Jag har inga bilder på det just nu, så ni får bilder hemifrån Anna H, där det bjöds på uppvärm Baklava med vaniljglass.




















Jag trivs så bra hemma hos mina vänner. Skulle kunna ha en liten vit resväska i läder, som jag går runt med, från vän till vän. Varje gång jag kommer hem till någon, ställer jag den i ett hörn och öppnar vant, men med lätt försiktighet och tar ur en finklänning som jag hänger upp (man vet aldrig när man behöver ta på sig den, och då är det bra att ha klänningen till hands). Sedan tar jag fram min lilla necessär, där jag har pytteflaskor av allting jag behöver. Nattlinnet viker jag på min sovplats till senare. Letar fram lite modemagasin från här och där, samlar dem i en hög brevid nattlinnet, även det för senare bruk. Och oftast när jag hunnit så här långt, eller tittar på bokryggarna i bokyllan är det dags för middag...

Snart kommer jag och min lilla resväska hem till dig.






Ph: Abilgail brown



puss


Kommentarer
Postat av: jojjo

Jag föreställer mig att du skulle kunna ha en liten magisk vit resväska som fäller ut sig till ett helt litet hem. Du vet när Långben och Musse åker på husvagnssemester. Lite sådär. Ut vecklar sig ett litet skrivbord, en klädställning med färdig upphängda kläder. En skön säng och alla dina produkter. Puss

2009-11-21 @ 11:35:50
Postat av: jojjo

Jag föreställer mig att du skulle kunna ha en liten magisk vit resväska som fäller ut sig till ett helt litet hem. Du vet när Långben och Musse åker på husvagnssemester. Lite sådär. Ut vecklar sig ett litet skrivbord, en klädställning med färdig upphängda kläder. En skön säng och alla dina produkter. Puss

2009-11-21 @ 11:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0