I bite?? nooo, never.....

alltså jag tittar igenom en hel del bloggar, verkligen en hel del, och det finns så mycket skit där ute alltså. folk är så pretantiösa att jag kräks.därför vill jag poängtera att jag har självdistans, det har jag både till mig själv och bloggen. tro fan inte att jag ser ut så dagligen som jag gör på postade bilder, men eftersom jag får leva med mig själv, horror-fröken, 24/7, väljer jag att ni slipper, ni får se den censurerade versionen.
Visst har jag ibland (sällan) önskan att vara fröken perfekt, med perfekta ting och perfekta åsikter, sån som aldrig är till besvär eller upprör någon, en prinsessa. men för det mesta trivs jag som jag är, bitsk. en bitsk Rinsessa är vad jag är.
mor sa en gång att jag är som fyrverkerier, fint tyckte jag, men jag antar att hon inte riktigt menade så,  men jag tackade och tog emot.

TYcker ni det uppdateras dåligt?
Är på jobbresa, tillbaka måndagkväll.



ph: Filmen Marie Antoinette




tjipp tjipp



En gulle-blogg att läsa http://www.brunett-anna.blogspot.com/ !!



Kommentarer
Postat av: Anna!

Jag e en gulleblogg!



Du är en Rinsessa!



And that´s just why I love you!

2009-12-19 @ 19:21:27
URL: http://www.brunett-anna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0