gotta have them!!

Klockan 23.11 kom jag på att jag verkligen måste ha ett par vinterskor jag såg för nån vecka sedan. Det tog ett tag innan jag insåg denna fakta, och nu har jag inget annat val än att rusa till denna skobutik imorn. Det blir fint det, 23e december och allt. Säkert helt tomt på stan.

Vi får se imorn om jag fick tag på ett par. Nästa jobbiga grej blir om inte butikerna jag besöker har dem. Då blir det att söka land och rike. Det har ju hänt förr...





ph: seaofshoes (blog)





I suddenly realised I have to have a pair of shoes I saw a few weeks ago.




Kommentarer
Postat av: Juicy

KAn man få skorna som står i hyllan, jag har skött mig HELA året OCH ätit upp alla mina grönsaker=)

2009-12-23 @ 11:02:00
Postat av: jojjo

Hittade du dem?

2009-12-23 @ 20:50:40
Postat av: moí

Juicy: Det tycker jag nog du e värd!

Jojjo: jajamen! skam den som ger sig! bild snart.

2009-12-26 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0