damn shit, & boredom!!

ok, jag gav det ett tappert försök
pepprade i mig tabletter och nässpray
resväskan var packad till häften
håret tvättad och naglarna målade,
men jag däckade på sängen.
tog mig alltså inte utanför dörren och till jobbet idag.

När man är sjuk märker man hur långt borta från varandra alla bor i stockholm.
Ingen som kan springa inom med juice eller toapapper när det tagit slut.
När man själv kan knappt ta sig till dörren.
Men sen är man ju dålig på att be om det.

näsan är söndersnyten.
Hoppas jag skrapat bort alla pormaskar i  samma veva.

Jag har inte ens tömt new york-väskan från all shopping.
eller lagt bilderna i datorn.


Jag är uttråkad men orkar inte göra ett smack.
Jag skulle kunna ligga här och se på medans någon annan donade och pratade.
Någon som vill komma och dona här, och inte är rädd för en sjuk en?

*snörvel*

En bild för dom som blev glada över snö idag.



Man vill bara lägga sig och göra snöänglar.


pusshost

Kommentarer
Postat av: mammamuuuu

Mamma kommer sen

2009-12-02 @ 19:22:59
Postat av: Juicy

Jag är med dig i tanken o känner du inte det så vet att jag sympati snorar här i Skåne=) Massor med Kärkel o kramar J

2009-12-02 @ 21:25:24
Postat av: Juicy

kärlek stavas det jue

2009-12-02 @ 21:26:24
Postat av: C.

Krya på dig!

2009-12-03 @ 08:06:46
URL: http://blogg.sundaybrunch.se
Postat av: Anonym

Men Jahannna!!!! Försöker nå dig, du är väl inte döende i svinis nu?! Och jag bor inte alls långt bort, bara runt hörnet! Just tell me what you need, allt från toapapper till sällis och pepp, så kommer jag!

2009-12-03 @ 12:58:59
Postat av: Karin

Oj, där blev jag viist lite anonym.

/Kakis

2009-12-03 @ 13:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0